طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / بازار طلا صعودی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ با افزایش تمامی قطعات و اوزان بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قسمت ها روند صعودی داشته است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار در کانال هشتم کریدور پنجم نوسان داشت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و افزایش قیمت دلار در یک روند صعودی بازگشایی شد. گفتنی است قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۱۱ دلار است.

علاوه بر این، از عصر دیروز قیمت دلار در معاملات پشت خطی افزایش محدودی را تجربه کرد و از این رو با آغاز معاملات امروز، با افزایش نسبی به کانال هشتم کریدور پنجم صعود کرد.

قیمت سکه و طلا 24 تیر

قیمت نقره کاهش یافت

امروز در حالی که بازارهای جهانی بسته بودند، قیمت جهانی هر اونس نقره بدون تغییر در ۳۰ دلار و ۷۹ سنت باقی ماند. در بازار داخلی ۹۹۹ گرم نقره فروخته می شد اما با کاهش ۲۱۰ تومانی هر گرم ۵۷ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته شد.

قیمت سکه افزایش یافت

سکه امامی امروز با ۳۹۶ هزار تومان افزایش به ۴۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۲۱۰ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه به ترتیب با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۲ میلیون رسید. .

قیمت طلا افزایش یافت

حباب سکه امروز در همه قسمت ها افزایشی است. حباب سکه امامی ۵۲۴ هزار تومان، بهار آزادی ۳۲۸ هزار تومان، نیم سکه ۱۵۶ هزار تومان، ربع سکه ۲۸ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۳ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا