طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷تیر ۱۴۰۳ / بازار طلا با لیدری اونس جهانی صعودی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۷ تیر سال ۱۴۰۳ با افزایش تمام قطعات و اوزان همراه با افزایش قیمت جهانی طلا آغاز شد. در برخی نقاط حباب سکه نیز بالا رفته است. لازم به ذکر است قیمت دلار امروز کاهش یافت و از کریدور پنجم به کانال هفتم رسید.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ همزمان با افزایش قیمت جهانی اونس طلا در یک روند صعودی بازگشایی شد. شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با هفت دلار افزایش به ۲۴۷۴ دلار رسید. همچنین با ثبت افزایش قیمت در حال حاضر، قیمت دلار امروز در سطح هفتم کانال هفتم کریدور پنجم قرار دارد.

قیمت سکه و طلا 27 تیر

قیمت نقره ۱۲۵۰ تومان کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۳۴ سنت کاهش به ۳۰ دلار و ۹۷ سنت رسید. در بازار داخلی ۹۹۹ گرم نقره با ۱۲۵۰ تومان کاهش معادل ۵۷۴۸۰ تومان به ازای هر گرم به فروش رسید.

سکه بهار آزادی نیم میلیون تومان فروخته شد

سکه امامی امروز با ۲۶۳ هزار تومان افزایش به ۴۰ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ترتیب به ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۰ هزار و ۱۰ هزار تومان افزایش یافت. ثبت شدند.

قیمت طلا افزایش یافت

حباب سکه امروز برای ربع و سکه گرم کاهش می یابد و برای سایر سکه ها افزایش می یابد. حباب سکه امامی ۳۶۷ ​​هزار تومان، بهار آزادی ۱۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۶۵ هزار تومان، ربع سکه ۷۹ هزار تومان و ربع سکه ۱۱۵ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا