طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۳/ سکه امامی به کانال ۳۹ میلیونی سقوط کرد

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ با کاهش بازگشایی شد. حباب سکه نیز در برخی نقاط فرو ریخته است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۷ خرداد در سال ۱۴۰۳ همزمان با بسته شدن بازار جهانی با روندی نزولی بازگشایی شد. لازم به ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا امروز بدون تغییر در ۲۳۳۲ دلار باقی مانده است.

قیمت سکه و طلا 27 خردادقیمت نقره کاهش یافت

قیمت جهانی هر اونس نقره مانند طلا بدون تغییر در ۲۹ دلار و ۵۵ سنت باقی ماند. هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۱۳۰ تومان کاهش به ۵۵ هزار و ۸۶۰ تومان فروخته شد.

سکه داغ یخ زده بود

قیمت سکه امامی امروز با وجود افزایش ۵۷ هزار تومانی در ساعات معاملاتی به کانال پایین سقوط کرد و به ارزش ۳۹ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۲۵ هزار تومان افزایش به ۳۶ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و سکه گرمی نیز به ترتیب با ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بدون تغییر باقی ماند.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته روند کاهشی را شاهد بود. با این حال، طلا در حال حاضر با نوسانات صعودی مواجه است. هر مثقال طلا نیز با ۱۱ هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۹۰۰ تومان کاهش ۳ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان فروخته می شود. قیمت طلای مستعمل نیز با سه هزار و ۱۸۹ تومان کاهش به سه میلیون و ۳۰۲ هزار و ده تومان رسیده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا