طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳/ بازار طلا کاهشی شد

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ بازگشایی با کاهش کلیه قطعات و وزن ها. حباب سکه نیز در برخی نقاط فرو ریخته است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۹ خرداد در سال ۱۴۰۳ همزمان با کاهش قیمت جهانی اونس طلا، روند نزولی آغاز شد.

شایان ذکر است که قیمت جهانی هر اونس طلا در حال حاضر با هفت دلار کاهش به ۲۳۱۱ دلار رسیده است.

قیمت سکه و طلا 29 خرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت هر اونس نقره با ۳۶ سنت کاهش به ۲۹ دلار و ۱۱ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی با ۴۳۰ تومان کاهش معادل ۵۵ هزار و ۵۶۰ تومان به ازای هر گرم عرضه شد.

قیمت سکه امامی در محدوده ۳۹ میلیون باقی ماند

قیمت سکه امامی امروز با ۱۷ هزار تومان کاهش به ۳۹ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۱۰۵ هزار تومان کاهش به ۳۶ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۹۰ هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش ۳ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می شود. قیمت طلای کارکرده نیز با ۲۵ هزار و ۷۴۰ تومان کاهش هم اکنون به ۳ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۷۶ تومان رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات به جز سکه امامیه و ربع سکه در حال کاهش است. حباب سکه بهار آزادی ۵۷ هزار تومان، نیم سکه ۷۹ هزار تومان، ربع سکه ۸۹ هزار تومان، حباب سکه امامی ۳۱ هزار تومان و سکه گرم ۵ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

سبد بهشت










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا