طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۲ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا با لیدری دلار صعودی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۱ اسفند مرداد ۱۴۰۳ با افزایش تمامی قطعات و اوزان بازگشایی شد. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است قیمت دلار از کریدور پنجم تا کانال هشتم افزایش یافت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت اونس جهانی و رشد قیمت دلار افزایش یافت; قیمت سکه نیز در کل افزایش یافت. شایان ذکر است که قیمت جهانی هر اونس طلا امروز با هفت دلار افزایش به ۲۴۰۵ دلار رسید.

قیمت دلار که دیروز در معاملات پشت سر هم افزایش یافت، از آغاز معاملات امروز نیز در کانال هشتم کریدور پنجم قرار دارد.

قیمت سکه و طلا ۲ مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۱۸ سنت کاهش به ۲۸ و ۹۷ سنت رسید. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۳۲۰ تومان افزایش هر گرم ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته شد.

سکه بهار نیم میلیون تومان گران شد

سکه امامی امروز با ۲۴۱ هزار تومان افزایش به عدد ۴۰ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۵۱۵ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. در این مرحله هر مثقال طلا با ۱۶۴ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۶۳۳ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومانی به ارزش ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۳۷ هزار و ۸۱۳ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۸۶۱ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۲۱۸ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۵۴ هزار تومان و حباب گرم سکه ۷۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا