طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / بازار طلا نزولی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز شنبه سی ام است تیر ۱۴۰۳ بازگشایی با کاهش کلیه قطعات و وزن ها. با این حال، حباب سکه در بسیاری از بخش ها روند صعودی داشته است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار در کانال هفتم کریدور پنجم باقی مانده است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز شنبه سی ام است تیر ۱۴۰۳ علیرغم افزایش قیمت جهانی اونس طلا با روند نزولی بازگشایی شد. شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با یک دلار افزایش به ۲۴۰۰ دلار رسید. قیمت دلار نیز امروز با نوساناتی همراه بود که در حال حاضر در نیمه پایینی کانال هفتم از کریدور پنجم شاهد افزایش قیمت محدود هستیم.

قیمت سکه و طلا 30 تیر

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با دو سنت افزایش به ۲۹ و ۲۲ سنت رسید. در بازار داخلی ۹۹۹ گرم نقره با ۲۲۰ تومان افزایش هر گرم ۵۴ هزار و ۷۰ تومان فروخته شد.

بازار سکه سقوط کرد

بازار سکه امروز در همه قسمت ها روند نزولی دارد و به این ترتیب قیمت سکه امامی با ۳۶۶ هزار تومان کاهش به ۴۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با افت ۳۰۰ هزار تومانی به ۳۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با افت ۲۰۰ هزار تومانی با ارقام ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۱۰۰ هزار تومان با رقم ۹۰ میلیون تومان کاهش یافت. ثبت شدند

قیمت طلا کاهش یافت

حباب سکه امروز در همه قطعات به جز ربع و سکه گرمی در حال افزایش است. حباب سکه امامی ۳۸۵ هزار تومان، بهار آزادی ۴۳۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۵۷ هزار تومان، ربع سکه ۲۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا