طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۳/ سکه امامی در کانال ۳۹ میلیونی درجا زد

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ بازگشایی با کاهش کلیه قطعات و وزن ها. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳۰ است خرداد در سال ۱۴۰۳ با وجود افزایش قیمت جهانی اونس طلا، روند نزولی را آغاز کرد. شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با ۱۲ دلار افزایش به ۲۳۳۲ دلار رسید.

قیمت سکه و طلا 30 خرداد

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت هر اونس نقره با هشت سنت افزایش به ۲۹ و ۵۴ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی با ۴۵۰ تومان افزایش هر گرم ۵۶ هزار و ۴۷۰ تومان فروخته شد.

سکه گرم ثابت ماند

قیمت امروز سکه امامی با ۲۰۰ هزار تومان کاهش در محدوده ۳۹ میلیون تومان باقی ماند و در قیمت ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قرار گرفت. سکه بهار آزادی با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به ۳۶ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به ترتیب به ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و سکه گرمی نیز بدون تغییر در ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند.

طلا در جهت نزولی حرکت می کند

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۵۰۴ هزار تومان، بهار آزادی ۶۶۱ هزار تومان، نیم سکه ۳۳۴ هزار تومان، ربع سکه ۲۶۸ هزار تومان و حباب گرم سکه ۳۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

سبد بهشت










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا