طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / سکه امامی در کانال ۴۰ میلیونی درجا زد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۰ اسفند تیر ۱۴۰۳ با افزایش تمامی قطعات و اوزان بازگشایی شد. حباب سکه نیز در همه قسمت ها به جز سکه داغ بالا آمده است. لازم به ذکر است قیمت دلار در کانال هفتم از کریدور پنجم در نوسان بود.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه سی و یکم است تیر ۱۴۰۳ همزمان با بسته شدن بازار جهانی با روندی صعودی بازگشایی شد. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی امروز ۲۴۰۰ دلار تعیین شده است. همچنین قیمت دلار امروز در کانال هفتم کریدور پنجم باقی مانده و هم اکنون در سطح ششم کانال هفتم کریدور پنجم در نوسان است.

    سکه و طلا 31 تیر

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره بدون تغییر در ۲۹ دلار و ۲۲ سنت باقی ماند. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۱۸۰ تومان افزایش هر گرم ۵۴ هزار و ۳۹۰ تومان فروخته شد.

بازار سکه افزایش یافت

سکه امامی امروز با ۴۵۳ هزار تومان افزایش به ۴۰ میلیون و ۵۰۶ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۴۳۰ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با ارقام ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی نیز با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بدون تغییر ثبت شد.

قیمت طلا افزایش یافت

حباب سکه امروز در همه چیز به جز سکه در حال رشد است. حباب سکه امامی ۳۴۲ هزار تومان، حباب بهار آزادی ۲۸۹ هزار تومان، حباب نیم سکه ۴۴ هزار تومان، ربع سکه ۷۳ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۲ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا