طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 10 بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همزمان شد. این روند صعودی تمام سکه ها را وارد کانال بالاتر و سکه امامی در کانال ۳۴ میلیون تومان قرار گرفت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه با روند صعودی عوامل بنیادین همراه بود و در تمامی قطعات و اوزان افزایش یافت. روند شارپ رشد قیمت دلار در دو روز اخیر بازار طلا را با جهش های قابل توجه قیمت همراه کرده است.

عکس صفحه 30 ژانویه 2024 در 1:05:21 ب.ظ

فعالان بازار طلا می گویند با وجود افزایش قیمت ها، روند تقاضا صعودی نیست و این افزایش قیمت دلار است که بازار طلا را در روند صعودی قرار داده است.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی طلا با افزایش تقریبا پنج دلاری به قیمت ۲۰۳۸ دلار در حال معامله است.

روند نامتعادل حباب در افزایش قیمت سکه

سکه امامی امروز سه شنبه دهم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۴۹۲ هزار تومانی به کانال بالاتر صعود کرد و به قیمت ۳۴ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان رسید. سکه بهار با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی بیشترین افزایش قیمت را در قطعه سکه به ثبت رساند و با پیشروی در کانال ۳۱ میلیونی، ۳۱ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شد.

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز بار دیگر روند صعودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۹۹ هزار تومان افزایش دارد و ۱۲ میلیون و ۸۱۲ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۴ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۹۷۳ هزار تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۹۳۳ هزار تومان است.

در زمان نگارش این مقاله، حباب سکه روند متعادلی را نشان نمی دهد. حباب سکه امامی کاهش حرارت است. این قطعات به ترتیب ۱۵۵۰۰۰ تومان و ۱۰۰۰۰ تومان افت دارند. حباب سکه بهار ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۰۵ هزار تومان و ربع سکه ۳۳۰ هزار تومان افزایش داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا