طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 11 آذر ۱۴۰۲ / ورود سکه بهار آزادی به کانال 26 میلیونی

به گزارش ایران تحلیل، امروز شنبه ۲۰ آذرماه طلا و سکه تا زمان انتشار این خبر افزایش قیمت را ثبت کردند. قیمت طلا نیمی از کانال دو میلیون تومانی را رد کرد. قیمت سکه تمام سکه ها و مثقال طلا نیز صعودی هستند.

قیمت دلار که در روزهای پایانی هفته شاهد افزایش قیمت بود، امروز کاهش یافته است. با وجود بسته شدن بازارهای جهانی در برخی منابع، انس روند صعودی را نشان می دهد و با افزایش ۱.۵۷ به ۲۰۷۲.۱۳ رسید.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی نیز در زمان انتشار این خبر قیمت طلا ۲ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که نسبت به نرخ روز کاری گذشته حدود ۳۷ هزار تومان افزایش داشته است.

اما نرخ نقدی فعلی سکه امامی در زمان نگارش این خبر ۲۹ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان است؛ حدود ۲۹۵۰۰۰ تومان بیشتر از آخرین نرخ روز کاری گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز با حدود ۲۱۱ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز گذشته حدود ۲۶ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان در حال معامله است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز هفته نیم سکه با ۱۵۰۰۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری ۱۵۶۰۰۰۰۰ تومان معامله می شود. حباب نیم سکه نیز حدود هشت هزار تومان افزایش یافت و هم اکنون روی سه میلیون و ۲۷۵ هزار تومان ایستاد.

همچنین ربع سکه امروز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز کاری گذشته با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود. حباب ربع سکه نیز حدود ۸۰ هزار تومان رشد داشته و اکنون به ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان رسیده است.

سکه گرمی هم اکنون با ۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به قیمت روز گذشته با قیمت پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود. حباب این سکه نیز با حدود ۱۰ هزار تومان افزایش دو میلیون و ۸۶۵ هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با افزایشی حدود ۱۵۵ هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز کاری روز کاری گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان معامله می شود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه با وجود روند نزولی امروز دلار روند صعودی دارد. نرخ ارز در روزهای پایانی هفته افزایش یافت و از انتهای کانال ۵۰ هزار تومان جدا شد. از طرفی قیمت انس نیز این روزها در حال افزایش است. این دو عامل باعث شده تا امروز طلا و سکه برخلاف روند نزولی دلار گران شوند.

کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که تحرکات بازار داخلی سکه و طلا بیشتر تحت تاثیر بازار بین المللی است. سقف قیمت سکه امامی را ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و پایین ترین قیمت را در محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می نامند (برای اطلاعات بیشتر به پیش بینی قیمت طلا و سکه در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ مراجعه کنید).

مطالعه دو گزارش پیش بینی طلا و سکه و قیمت طلا و سکه در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ توصیه می شود.

گزارش های بیشتر در صفحه خبر طلا و ارز خواندن.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا