طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 11 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز در روندی نامتعادل باز شد. بنابراین قیمت طلا و سکه امامی افزایش می یابد در حالی که قیمت مشقال و سایر قطعات سکه بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش می یابد. معامله گران برگزاری چهارمین دوره حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی ایران را دلیل این ناهماهنگی قیمتی در بازار عنوان می کنند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز در روندی نامتعادل بود. این بازار امروز با روند صعودی و نزولی افتتاح شد. قیمت هر گرم طلا و سکه امامی با باز شدن بازار افزایش یافت و قیمت مشقال و سایر سکه ها کاهش یافت.

اسکرین شات 31 ژانویه 2024 در 1:13:24 ب.ظ

گفتنی است، چهارمین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی ایران در حال برگزاری است و سرمایه گذاران آماده هستند تا شانس خود را در این حراج امتحان کنند. قیمت جهانی طلا نیز امروز نزدیک به دو دلار افزایش یافته و با قیمت ۲۰۳۸ دلار معامله می شود.

مسیر سکه امامی از سایر قطعات جدا شد

سکه امامی امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۷۵ هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان رسیده است. سکه بهار با ۲۰۰ هزار تومان کاهش بیشترین کاهش قیمت را در قطعات سکه دارد و به ۳۱ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید.

لازم به ذکر است، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی صبح امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعات به ترتیب ۱۸۸۵۰۰۰۰ تومان، ۱۱۸۵۰۰۰۰ تومان و ۶۱۵۰۰۰۰ تومان معامله می شود.

در زمان نگارش این مقاله، حباب سکه در روند قیمتی متعادلی قرار دارد. حباب سکه امامی ۱۱۸ هزار تومان رشد کرده است. حباب سکه بهار ۲۱۹ هزار تومان، نیم سکه ۴۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۸ هزار تومان و سکه گرمی ۴۴ هزار تومان کاهش داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا