طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 12 اسفند 1402/ حراج سکه بانک مرکزی هم حریف افزایشی‌ها نشد

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت طلا و سکه امروز در حال افزایش است و همگام با رشد قیمت دلار در مسیر صعودی حرکت می کند. به این ترتیب تمامی سکه ها برای ورود به کانال بالاتر آماده شده و به نظر می رسد خبر انتشار سکه های بدون تاریخ از سوی بانک مرکزی نتوانسته موتور محرکه دلار را کند کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز در آغاز هفته دوم افزایش یافت اسفند این افزایشی است. اگرچه بانک مرکزی اعلام کرده از فردا عرضه سکه بدون تاریخ به صرافی ایران را آغاز می کند، اما افزایش قیمت دلار به بالاترین حد تاریخی باعث شده تا بازار طلا و سکه روند صعودی داشته باشد.

بر این اساس قیمت سکه امامی به ۳۴ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسیده و ۶۷۶ هزار تومان افزایش داشته است. این در حالی است که حباب این قطعه رو به کاهش است و با کاهش ۴۲۷ هزار تومانی به پنج میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه و طلا 12 اسفند

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی نیز با ۹۹۰ هزار تومان افزایش به ۳۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۲ میلیون و ۴۰۰ و قیمت هر قطعه سکه گرمی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز به دو میلیون و ۹۹۱ هزار تومان رسیده است. قیمت هر گرم طلای مستعمل امروز دو میلیون و ۹۳۳ هزار تومان و مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۲ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان است. امروز قیمت جهانی طلا در بحبوحه بسته شدن بازارهای بین المللی در ۲۰۰۰ دلار ۸۲ دلار ثابت ماند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا