طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 13 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت طلا و سکه با کاهش قیمت دلار همزمان شد و بار دیگر روند نزولی را در تمامی قطعات و اوزان آغاز کرد. روند نزولی حباب از روند نزولی قیمت سکه پیشی گرفت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه سیزدهم است اسفند همراه با روند نزولی قیمت دلار. افت قیمت امروز اگرچه تغییری در کانال سکه در پی نداشت، اما روند نزولی را در تمامی قطعات و اوزان به همراه داشت. این روزها تحمل افت قیمت سکه در محدوده ۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است اما کاهش حباب سکه بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در نوسان است.

لازم به ذکر است بازارهای جهانی امروز در پایان هفته قرار دارند و قیمت جهانی در ۲۰۸۲ دلار ثابت است.

اسکرین شات 3 مارس 2024 در 12:28:29 ب.ظ

سکه امامی کمترین تخفیف را دارد

سکه امامی امروز یکشنبه سیزدهم اسفند در صورت افت ۱۰ هزار تومانی با قیمت ۳۴ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۱۰۵ هزار تومان و ۳۲ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف به ترتیب با قیمت ۱۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی با افت از ۵۰ هزار تومان به ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه با حرکت قیمت در روز یکشنبه متعادل بود. حباب سکه امامی ۵۵ هزار تومان، سکه بهار ۱۵۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۶۷ هزار تومان و سکه گرم ۵۸ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا