طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 13 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه از امروز با افزایش در تمام قطعات و اوزان آغاز شد. روند صعودی بازار طلا زمانی رخ داد که بازارهای جهانی بسته بودند و تحت تاثیر افزایش ۶۰۰ تومانی قیمت دلار.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه با افزایش قیمت دلار و روند صعودی دوباره افزایش یافت. افزایش ۶۰۰ تومانی قیمت دلار و صعود به کانال پایانی کریدور پنجم در حالی رخ داد که معامله گران در نشست عادی شورای حکام این فرصت را برای تصویب قطعنامه علیه ایران فراهم کردند.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۳۲۷ دلار است.

اسکرین شات 2024-06-02 در 12:50:49

به گفته فعالان بازار فلز زرد، قیمت طلا و سکه در محدوده خاصی محبوس شده و مدام در این محدوده در نوسان است. با انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، انتظار دارند بازار طلا نیز کاهش یابد و منتظرند تا ببینند نتیجه انتخابات چه خواهد بود و رئیس جمهور آینده در قبال اقتصاد و بازارهای مالی چه موضعی خواهد داشت.

قیمت نقره ۱۰۰ تومان افزایش یافت

قیمت هر اونس نقره امروز ۳۰ دلار و ۴۱ سنت است و به دلیل تعطیلات آخر هفته قیمت تغییری نمی کند. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۵۷ هزار و ۶۳۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته نزدیک به ۱۰۰ تومان است.

قیمت سکه گرمی مسدود شد

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به معامله خود ادامه می دهد.

طلا گران شد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۱۶۵ هزار تومانی معادل ۱۴ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۳۷۳ هزار تومان با ۴۰ هزار تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۲۸ هزار تومان است.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها به جز سکه های داغ نزولی است. حباب سکه امامی ۷۳ هزار تومان، سکه بهار ۵۳ هزار تومان، نیم سکه ۱۲۴ هزار تومان و ربع سکه ۲۱۴ هزار تومان افزایش یافت. حباب سکه گرمی ۴۳ هزار تومان کوچک شده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا