طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 14 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:



قیمت طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون تومان رسید/ سکه بهار آزادی یک میلیون تومان گران شد.



قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همزمان شد. در سومین روز هفته، سکه امامی و بهار به کانال بالاتری صعود کرد و هر گرم طلا سه میلیون تومان شد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۴ اسفند این امر با رشد شدید قیمت دلار همراه شد و بازار طلا در همه بخش ها و اوزان رشد کرد. سکه بهار تقریبا یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و سایر قطعات سکه نیز از ۲۰۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

شایان ذکر است که قیمت جهانی طلا امروز تقریبا دو دلار افزایش یافته و به ۲۰۸۴ دلار رسیده است.

اسکرین شات 4 مارس 2024 در 12:28:31 ب.ظ

سکه بهار یک میلیونی گران شد

سکه امامی امروز دوشنبه چهاردهم اسفند با رشد ۹۹۷ هزار تومانی یک کانال صعود کرد و با قیمت ۳۵ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار با یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان افزایش، ۳۳ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با افزایش ۵۵۰ هزار تومانی معامله می شوند. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با قیمت ۲۰۰ هزار تومان ممتاز معامله می شود.

قیمت یک مثقال طلا از کانال ۱۳ میلیونی عبور کرد

هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش سه میلیون و ۳۸ هزار تومان قیمت دارد. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۹۹۷ هزار تومان است.

حباب سکه با حرکت قیمت در روز یکشنبه متعادل بود. حباب سکه امامی ۳۴۲ هزار تومان، سکه بهار ۴۸۸ هزار تومان، نیم سکه ۲۳۵ هزار تومان، ربع سکه ۳۴۲ هزار تومان و سکه گرم ۱۴۶ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا