طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 14 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه پس از تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ شروع به افزایش کرد. امروز تمام قطعات سکه وارد کانال بالاتر شد و سکه امامی نزدیک به سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت.



به گزارش ایران تحلیل، پس از شروع مجدد بازارهای مالی پس از تعطیلات نوروزی و تحت تاثیر رشد دلار، قیمت طلا و سکه بار دیگر افزایش چشمگیری داشت. افزایش تنش های سیاسی باعث افزایش قیمت دلار شد و دلار به بالاترین حد خود رسید. این موضوع باعث شد تا بازار طلا به سقف قیمتی برسد.

اسکرین شات 2 آوریل 2024 در 1:30:45 ب.ظ

حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق موجی از اخبار سیاسی نامطلوب را روانه بازار کرد و این موضوع همه سکه ها را به کانالی بالاتر برد.

لازم به ذکر است که استاندارد جهانی طلا نیز با ۲۸ دلار افزایش با قیمت ۲۲۶۱ دلار معامله می شود.

اگرچه انتظار می رفت بازارهای مالی در روزهای باقیمانده هفته در رکود معاملاتی قرار داشته باشند، اما افزایش قابل توجه قیمت عوامل بنیادی تعیین کننده قیمت بازار طلا، شروع طوفانی را برای این بازار رقم زد.

سکه امامی گل سرسبد رشد قیمت شد

لازم به ذکر است امروز نیم سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رشد داشته و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه نیز با ۹۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه گرمی امروز ۴۰۰ هزار تومان گران شده و هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه در همه قسمت ها رشد کرد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۱۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت و در حال حاضر ۱۴ میلیون و ۸۲۲ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۴۲۴ هزار تومان با ۴۹۱ هزار تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۷۸ هزار تومان است.

روز سه شنبه حباب سکه در تمام قطعات افزایشی و سکه امامی یک میلیون رشد کرد. حباب سکه امامی یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان، سکه بهار ۶۶۷ هزار تومان، نیم سکه ۳۳۴ هزار تومان، ربع سکه ۴۶۷ هزار تومان و سکه گرم ۲۳۶ هزار تومان رشد کردند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا