طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 16 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز در دو روند صعودی و یک روند خنثی آغاز شد. قیمت طلا و سکه امامی افزایش یافت، سایر سکه ها بدون تغییر و به همان میزان روز گذشته معامله شد. عدم تعادل در بازار طلا تحت تأثیر حرکت جانبی بازار ارز است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز شاهد روندی نامتعادل بود. برخلاف روند خنثی و کاهشی عوامل تعیین کننده قیمت در بازار فلز زرد، امروز قیمت طلا و سکه امامی افزایش یافت و سایر قطعات سکه نیز بدون تغییر و با قیمت روز گذشته معامله شد. این اولین روزی است که در این هفته بازار طلا نسبتا آرام است و قیمت ها افزایش نمی یابد. معامله گران احتمال اصلاح قیمت را در پی روند صعودی قیمت ها در بازارهای مالی در روزهای اخیر اعلام کردند.

اسکرین شات 6 مارس 2024 در 1:09:24 ب.ظ

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، طلای جهانی با کاهش تقریباً پنج دلاری با قیمت ۲۱۲۵ دلار معامله می شد.

سکه ها کانال های جدید را حفظ کردند

سکه امامی امروز چهارشنبه شانزدهم اسفند با رشد ۷۹۰۰۰ تومانی به قیمت ۳۶ میلیون و ۸۸۶۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار ۳۴ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه و ربع سکه با قیمت های ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی نیز با همان قیمت روز گذشته ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه روز چهارشنبه روند صعودی داشت. حباب سکه امامی ۱۴۲ هزار تومان، سکه بهار ۳۶ هزار تومان، نیم سکه ۲۲ هزار تومان، ربع سکه ۱۱ هزار تومان و سکه گرم ۵ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا