طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 16 دی 1402 / سکه امامی 400 هزار تومان ارزان شد

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت طلا و سکه در تمام قطعات و اوزان کاهش یافته و بازار با گپ منفی آغاز شده است. در اولین ساعت معاملات امروز قیمت سکه امامی بیشترین افت ارزشی را به ثبت رساند و سکه گرمی نیز کانال ۶ میلیونی را از دست داد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با گپ منفی آغاز شد. در زمان نگارش این مطلب، بازار طلا به طور پیوسته در حال نزول است و سکه امامی نیز با افت ۴۰۰ هزار تومانی به انتهای کانال ۳۰ میلیونی بازگشته است.

تحولات قیمت در بازارهای مالی، در آخرین روز هفته گذشته ، به دلیل حمله تروریستی در کرمان افزایش یافت. معامله گران در بازار طلا این روند صعود را به هیجان نسبت به اخبار نسبت دادند. بر این اساس ، پیش بینی می شد که افزایش قیمت در کوتاه مدت و در آغاز هفته سوم اتفاق می افتد دی تنظیم شود

لازم به ذکر است که در زمان نوشتن ، قیمت جهانی طلا در حال افزایش و معاملات ۲۰۴۵ دلار است.

اسکرین شات 6 ژانویه 2024 در 12:24:41 ب.ظ

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۲ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۶۰۰ تومان است که نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته ۲۰ هزار تومان کاهش داشته است. قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار پنجشنبه ۲۳ فروردین دی وارد کانال ۱۱ میلیون شده بود، امروز ۷۳ هزار تومان افت داشت و به قیمت ۱۱ میلیون و ۲۴ هزار تومان رسید.

نیم سکه با افت ۱۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه با عدد ۱۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد. سکه گرمی در زمان نگارش این گزارش به عدد ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می شد و ۵۰ هزار تومان کاهش را به ثبت رساند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا