طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 16 فروردین 1403 / سکه امامی وارد کانال 46 میلیونی شد

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همزمان شد و سکه برای سومین روز متوالی تغییر کانال داد. رشد میلیونی بازار طلا با افزایش ریسک های سیاسی همراه بود و این روند در سه روز معاملاتی پس از تعطیلات نوروزی ادامه یافت.



به گزارش ایران تحلیل، با آغاز معاملات در آخرین روز هفته، قیمت طلا و سکه روند صعودی خود را از سر گرفت. بازار فلز زرد به دلیل افزایش قیمت دلار روند صعودی داشته است. اگرچه معامله گران انتظار روزهای آرامی را پس از تعطیلات نوروزی داشتند. اما افزایش ریسک های سیاسی منجر به افزایش قیمت ها در بازارهای مالی شد.

تصویر 4 آوریل 2024 در 1:58:08 ب.ظ

لازم به ذکر است که طلا در صدر قیمت در جهان قرار دارد و این مشکل تاثیر مضاعفی بر افزایش قیمت در بازار طلا داشت. در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی طلا ۲۲۹۳ دلار است.

سکه امامی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شد

سکه امامی امروز پنجشنبه شانزدهم فروردین با دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد و تا کانال ۴۶ میلیونی صعود کرد. این قطعه در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۴۶ میلیون و ۸۸ هزار تومان معامله می شد. سکه بهار با رشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در آستانه رسیدن به کانال ۴۲ میلیون تومان است و در قیمت ۴۱ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رشد به کانال بالاتری رسید. در زمان نگارش این مطلب ۲۸ میلیون تومان معامله می شود. ربع سکه نیز با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش در کانال ۱۷ میلیونی معامله می شود و به قیمت ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

حباب میلیون سکه افزایش یافته است

حباب سکه امروز پنجشنبه در همه قسمت ها صعودی بوده و متناسب با افزایش قیمت رشد کرده است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۸۷۶ هزار تومان، سکه بهار ۸۴۶ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۴۵۷ هزار تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا