طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 17 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز بار دیگر روند صعودی را تجربه کرد. بازار طلا تحت تاثیر رشد دلار قرار گرفت و به نرخ روز قبل بازگشت. این افزایش قیمت، سکه بهار را در چهارمین روز هفته وارد کانال بالاتری کرد. سکه بهار آزادی دیروز به کانال ۲۸ میلیونی بازگشت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در سه روز ابتدایی هفته گذشته به طور مستمر کاهش یافت و سکه تمام به کانال های قیمتی پایین تری سقوط کرد. اما امروز با افزایش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار، بازار طلا نیز روند صعودی داشت. در این میان افزایش قیمت جهانی طلا نیز به افزایش قیمت در بازار داخلی طلا کمک کرد.

در چهارمین روز هفته قیمت دلار ۱۰۰ تومان افزایش یافت. این اسکناس هم اکنون در نیم راهرو ۵۰ هزار تومانی در نوسان است. طلای جهانی نیز با افزایش تقریبا دو دلاری به قیمت ۲۰۲۴ دلار معامله می شود.

سکه امامی امروز دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۴۰۲۰۰۰ تومانی با قیمت ۳۱ میلیون و ۹۰۴۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار با ۴۸ هزار تومان افزایش ۲۹ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان معامله شد.

لازم به ذکر است نیم سکه و ربع سکه صبح امروز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. این قطعات به ترتیب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود. در مقابل افزایش قیمت سکه گرمی در خانواده سکه، امروز ۹۰ هزار تومان روند نزولی دارد و به ارزش پنج میلیون و ۶۱۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه حرکت قیمت را دنبال کرد

در زمان نگارش مقاله، حباب سکه با عملکرد قیمت در سراسر خانواده سکه در تعادل است. حباب سکه امامی ۲۹۸ هزار تومان، سکه بهار ۴۲۳ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۶ هزار تومان و ربع سکه ۱۷۹ هزار تومان افزایش یافت. حباب داغ سکه هزار تومان کوچک شده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا