طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 19 فروردین 1403 / تعطیلی بازارهای جهانی بازار طلا را آرام کرد

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز با افزایش قیمت دلار همراه بود اما روند کاهشی خود را ادامه داد. این افت قیمت سکه گرمی آن را به کانال پایینی سوق داد. برخی از معامله گران منتظر بازگشایی بازارهای جهانی هستند که تعیین کننده قیمت جهانی طلا و تاثیر آن بر بازار داخلی خواهد بود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات در دومین روز هفته با افزایش همراه بود اما پس از آن روند معکوس و کاهشی شد. معامله گران بسته شدن بازارهای جهانی و ثبات قیمت طلا را دلیل کاهش قیمت در بازار داخلی طلا می دانند. برخی اکنون متقاعد شده اند که حراج شمش تاثیری بر کاهش قیمت نداشته است.

عکس صفحه 7 آوریل 2024 در 1:19:03 ب.ظ

لازم به ذکر است بازارهای جهانی امروز در پایان هفته قرار دارند و قیمت جهانی طلا در سطح ۲۳۲۹ دلار ثابت است.

سکه گرمی به کانال ۷ میلیون تومان بازگشت

سکه امامی امروز یکشنبه ۲۸ فروردین با کاهش ۴۹۸۰۰۰ تومانی بازگشایی شد. این قطعه در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۴۴ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۴۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان با افت ۹۹۰ هزار تومانی معامله شد.

لازم به ذکر است امروز قیمت نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

حباب سکه نیز متناسب با قیمت کاهش یافت

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۲۲۶ هزار تومان ارزان شد و ۱۵ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴۲ تومانی معادل سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.

حباب سکه امروز یکشنبه در تمامی نقاط نزولی است. حباب سکه امامی ۲۹۸ هزار تومان، سکه بهار ۷۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۲ هزار تومان، ربع سکه ۵۱ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷۵ هزار تومان کاهش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا