طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 2 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با رشد قیمت دلار همراه بوده است. در پنجمین روز هفته، قیمت صعودی طلا از سکه پیشی گرفت. فعالان این بازار معتقدند افزایش قیمت دلار بار دیگر سکه های سنگین را وارد کانال بالاتری می کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت عوامل بنیادین این بازار همزمان شد. قیمت دلار در زمان باز شدن بازارها افزایش محدود ۵۰ تومانی را ثبت کرد، البته در زمان نگارش این مطلب افزایش تدریجی را به ثبت رسانده و با افزایش ۵۰۰ تومانی همراه است. این روند صعودی قیمت دلار را به کریدور بازداشتی ۵۰ هزار تومانی بازگرداند و تاثیر مستقیمی بر بازار طلا گذاشت.

اسکرین شات 21 فوریه 2024 در 1:33:22 ب.ظ

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مقاله، رشد تقریباً سه دلاری قیمت جهانی طلا موجب شده است که قیمت طلا روند صعودی قوی تری نسبت به قیمت سکه داشته باشد. قیمت جهانی طلا ۲۰۲۶ دلار است.

با روند صعودی قیمت، حباب سکه کاهش یافت

امروز چهارشنبه دوم سکه امامی است اسفند با افزایش ۱۰۵۰۰۰ تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۹۵۶۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار ۱۰ هزار تومان رشد محدود دارد و ۳۰ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است امروز سکه سبک وزن هر کدام با ۵۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. نیم سکه با قیمت ۱۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی امروز نیز برابر با روز گذشته پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می شود.

قیمت طلا در ابتدای معاملات امروز با یک روند صعودی آغاز شد. در لحظه تنظیم این مطلب، هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۱۲۱ هزار تومان افزایش ۱۲ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۸ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۸۲۷ هزار تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۷۸۹ هزار تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا