طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 20 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با نوسانات محدود در محدوده قیمت روز گذشته در نوسان است. بازار طلا در دومین روز هفته هر سه روند صعودی، نزولی و خنثی را تجربه می کند، اما تحمل قیمت در محدوده ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و بازار طلا با توقف قیمت دلار همراه است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز دارای سه روند نزولی، افزایشی و خنثی است و نوسانات قیمتی محدود است.

اسکرین شات 9 ژوئن 2024 در 1:13:56 ب.ظ

امروز بازارهای جهانی در پایان هفته قرار دارند و اونس جهانی بازیگر فعالی در تعیین قیمت در بازار داخلی نیست. روز یکشنبه قیمت دلار در روند رنجی قرار گرفت و قیمت طلا و سکه روند خنثی بازار ارز را دنبال کرد.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا در قیمت ۲۲۹۴ دلار ثابت است.

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت هر اونس نقره نیز ۲۹ دلار تعیین شده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۵ هزار و ۵۷۰ تومان و ۸۰ تومان کاهش یافته است.

توسعه قیمت سکه های سنگین متعادل نبود

لازم به ذکر است قیمت سایر قطعات سکه تغییری نکرده و همانند روز گذشته در حال معامله است. نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون تومان معامله شد. سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

حباب سکه افزایش یافته است

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا افزایش محدودی داشته است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۰۰۰ تومان افزایش یعنی ۱۴ میلیون و ۳۴۳۰۰۰ تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش محدود سه میلیون و ۳۳۳ هزار تومان قیمت دارد. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۲۸۹ هزار تومان است.

امروز حباب سکه روی سکه امامی ۱۸ هزار تومان کاهش یافت و در سایر قطعات افزایش یافت. حباب سکه بهار ۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۲۱ هزار تومان، ربع سکه ۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۴ هزار تومان رشد داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا