طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 20 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت طلا و سکه در تمام قطعات و اوزان افزایش یافت و بازار با صحبت های مثبت باز شد. افزایش قیمت امروز اکثر سکه ها را به کانال بالاتر سوق داده است. قیمت سکه امامی در اولین ساعت معاملات روز چهارشنبه ۲۰ دی، بیشترین افزایش ارزش را به ثبت رساند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با گپ وگفتی مثبت افتتاح شد. در زمان نگارش این مقاله، بازار طلا در حال افزایش بود. این افزایش قیمت به جز سکه گرمی، تمام سکه ها را به کانال بالاتری سوق داد. اگرچه روز گذشته قیمت طلا و سکه افزایش یافت اما امروز افزایش قیمت بیشتر شده است.

اسکرین شات 10 ژانویه 2024 در 1:35:06 ب.ظ

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، سهام جهانی در حال افزایش بوده و با قیمت ۲۰۳۴ دلار معامله می شود.

قیمت سکه امامی چهارشنبه ۲۹ دی در سال ۱۴۰۲ افزایش به ۷۶۱۰۰۰ تومان ۳۱ میلیون و ۶۱۰۰۰۰ تومان رسید. قیمت سکه بهار با ۷۲۵ هزار تومان افزایش به ۲۸ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید.

در پنجمین روز هفته، قیمت نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. این قطعه با قیمت ۱۷۳۹۰۰۰۰ تومان معامله می شود. ربع سکه در زمان نگارش این مطلب با رشد ۲۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان معامله می شود. همچنین سکه گرمی ۱۵۰ هزار تومان رشد داشته و ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می شود.

در زمان نگارش، حباب خانواده سکه نیز صعودی است. حباب سکه امامی ۴۹۱ هزار تومان، سکه بهار ۴۳۱ هزار تومان، نیم سکه ۲۶۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۵ هزار تومان و سکه گرم ۱۱۸ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا