طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 21 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز پس از کاهش قیمت دلار با کاهش ارزشی دوباره افزایش یافت اما با ادامه معاملات طلا و سکه امامی گران شدند و سایر قطعات سکه روند نزولی داشتند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز بار دیگر با روند نزولی آغاز شد اما با ادامه معاملات، بازار طلا دو روند نزولی و صعودی را ثبت کرد. افزایش قیمت جهانی طلا و کاهش قیمت دلار در سومین روز هفته موجب تحول نامتوازن در بازار طلا شد.

اسکرین شات 11 مارس 2024 در 1:16:04 ب.ظ

لازم به ذکر است کاهش حباب سکه در قطعات کاهشی بیشتر از کاهش قیمت امروز بود که نشان از کاهش تقاضا در بازار سکه دارد.

در زمان نگارش این مقاله، انس گلد گلد که قیمت آن با باز شدن بازارهای داخلی افزایش یافت، کمتر از یک دلار کاهش یافته و با قیمت ۲۱۷۸ دلار معامله می شود.

مسیر سکه امامی از بازار جدا شد

سکه امامی امروز دوشنبه بیست و یکم اسفند با افزایش ۲۲۰ هزار تومانی به قیمت ۳۶ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار با افت ۲۰۵ هزار تومانی هم اکنون به ۳۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسیده است.

حباب قیمت دو بار ترکید

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۱۱ هزار تومان افزایش قیمت داشت و ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۱۱۶ هزار تومان با ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۷۵ هزار تومان است.

امروز حباب سکه با قیمت در تعادل است و به غیر از افزایش ۴۲ هزار تومانی حباب سکه امامی، حباب سایر سکه ها در حال کاهش است. حباب سکه بهار ۳۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۷۶ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۹ هزار تومان کاهش داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا