طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 21 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت طلا و سکه با نوسان نزولی دلار در زمان گشایش بازار همراه بود؛ با این حال، تنها افزایش قیمت محدودی برای سکه های سنگین وجود دارد. در زمان نگارش این مطلب، اکثر سکه ها با قیمت های پایین تری نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته بازگشایی شده اند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با دو روند صعودی و نزولی بازگشایی شد. روند کاهشی دلار و طلای جهانی در زمان نگارش این مطلب تاثیر کاهشی بر قیمت سکه امامی و بهار آزادی نداشته است.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی طلا تقریبا با دو دلار کاهش به ۲۰۲۴ دلار رسیده است.

اسکرین شات 10 فوریه 2024 در 12:02:38 ب.ظ

سکه امامی امروز شنبه بیست و یکم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۲۶۰۰۰ تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۹۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار ۲۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و ۳۵ هزار تومان افزایش یافته است.

لازم به ذکر است سکه های سبک تر از ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان تخفیف دارند. نیم سکه و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش به ترتیب ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شوند. سکه گرمی امروز با افت ۲۰ هزار تومانی بازگشایی شد و به ارزش پنج میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله می شود.

مثقال طلا به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۴۲ هزار و ۷۰۰ تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان معامله می شود. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۷۰۸ هزار تومان است.

در زمان نوشتن، حباب سکه در تمام بخش‌ها صعودی است. حباب سکه امامی ۵۷۷ هزار تومان، سکه بهار ۵۵۹ هزار تومان، نیم سکه ۲۳۴ هزار تومان، ربع سکه ۹۳ هزار تومان و سکه گرم ۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا