طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 21 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته بار دیگر روند نزولی را آغاز کرد اما با ادامه معاملات روند متفاوتی به وجود آمد. قیمت سکه با کاهش دلار همزمان شد و طلا با حمایت اونس جهانی رشد محدودی را تجربه کرد. سکه امامی امروز با ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش بین ۳۹ تا ۴۰ میلیون تومان در نوسان بود.



به گزارش افق میهن، با گشایش بازارها در روز پنجشنبه، قیمت طلا و سکه با روند نزولی دوباره آغاز شد، اما افزایش ۱۲ دلاری جهانی راه را برای طلا و سکه باز کرد. کاهش قیمت دلار امروز پیشتاز بازار سکه شد و افزایش اونس جهانی، شتاب صعودی را در بازار داخلی طلا ایجاد کرد.

تصویر 11 ژوئیه 2024 در 1:38:59 ب.ظ

معامله گران تصور می کنند که رشد تقاضا در شرایط فعلی تحت تأثیر ریتم قیمتی بازار فلز زرد قرار نمی گیرد. آنها معتقدند نوسانات بازار طلا بیشتر تحت تاثیر قیمت دلار است. آنها روزهای آرامی را برای بازارهای مالی پیش بینی می کنند و معتقدند علاوه بر رکود محرم، خوش بینی های سیاسی و ثبات قیمت دلار روزهای آرامی را برای بازار طلا نوید می دهد.

نقره کاهش یافت

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۳۸۳ دلار بوده و روند صعودی دارد. قیمت هر اونس نقره ۳۱ دلار و ۴ سنت است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۸ هزار و ۳۵۰ تومان و ۷۶۰ تومان کاهش داشته است.

سکه بهار به ۳۶ میلیون کانال کاهش یافت

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۱ تیر با کاهش ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی در کانال ۳۹ تا ۴۰ میلیون تومان قرار دارد. این قطعه در زمان نگارش این مقاله ۴۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت سکه بهار نیز با ۱۸۰ هزار تومان کاهش به ۳۶ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسیده است.

حباب سکه افزایش یافته است

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۴۵ هزار تومانی معادل ۱۴ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۰ هزار تومانی معادل سه میلیون و ۳۶۷ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۲۲ هزار تومان است.

حباب سکه امروز به جای کاهش قیمت در همه قسمت ها افزایش می یابد. حباب سکه امامی ۴۱۱ هزار تومان، سکه بهار ۴۱۳ هزار تومان، نیم سکه ۱۴۴ هزار تومان، ربع سکه ۹۷ هزار تومان و سکه گرم ۷۴ هزار تومان رشد داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا