طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 21 خرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز در تمامی مقاطع و اوزان کاهش یافته است. روند نزولی بازار طلا با کاهش ارزش دلار همزمان شد و تمامی سکه ها را کانالی به عقب راند.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات روز دوشنبه همزمان با کاهش قیمت دلار کاهش یافت.

اسکرین شات 10 ژوئن 2024 در 1:14:28 ب.ظ

تمام قطعات سکه به جز سکه گرامی امروز در کانال پایین قرار گرفت و سکه امامی با وجود اینکه به کانال ۳۹ میلیونی برمی گردد، گاهی به کانال ۴۰ میلیونی هم می رود.

اونس جهانی طلا روز دوشنبه با افزایش محدود قیمت افتتاح شد و این افزایش برای تاثیرگذاری بر قیمت طلا در بازار داخلی کافی نبود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۲۹۶ دلار است و تقریباً ۳ دلار افزایش یافته است.

نقره از طلا گرانتر شد

اونس نقره با ۵۰ سنت افزایش محدود و ۲۹ دلار و ۶۷ سنت معامله می شود. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان و ۷۶۰ تومان افزایش یافته است.

سکه امامی نیم میلیون تومان بود

لازم به ذکر است در سومین روز معاملاتی هفته، قیمت نیم سکه با ۳۰۰ هزار تومان کاهش و ربع سکه با ۲۵۰ هزار تومان افت آغاز شد. این قطعات به ترتیب با قیمت ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۱۰۴ هزار تومانی معادل ۱۴ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۳۰۹ هزار تومان با ۲۴ هزار تومان کاهش عرضه شد. طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۲۵۱ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه امروز با افت قیمت همراه شد. حباب سکه امامی ۴۲۸ هزار تومان، سکه بهار ۲۴۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۷۵ هزار تومان، ربع سکه ۲۳۸ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴ هزار تومان کاهش داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا