طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 23 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:



قیمت سکه در آستانه رسیدن به کانال ۳۳ میلیون تومان بود



امروز قیمت طلا و سکه در تمام قطعات و اوزان افزایش یافت و بازار با گفتگوی مثبت باز شد. این افزایش قیمت سکه امامی و نیم سکه را در کانال افزایش داد. امروز شنبه ۲۳ است دی قیمت سکه امامی بیشترین ارزش را در خانواده سکه دارد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز در ابتدای هفته گذشته است، ماه با گفتگوی مثبت آغاز شد. در زمان نگارش این مطلب، بازار طلا به طور مداوم در حال افزایش است و به جز سکه گرمی، سکه تمام در حال افزایش قیمت است. سکه امامی با بیشترین رشد قیمت در کانال ۳۲ میلیونی قرار دارد.

عکس صفحه 13 ژانویه 2024 در 12:34:52 ب.ظ

در نیمه دوم هفته گذشته قیمت طلا و سکه افزایش یافت و رشد دلار روند صعودی را در بازار طلا و سکه ایجاد کرد. لازم به ذکر است که سهام جهانی در حال افزایش است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۰۴۹ دلار معامله می شود.

سکه امامی امروز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ با افزایش ۹۴۵ هزار تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار با افزایش ۴۷۰ هزار تومانی در آستانه ورود به کانال ۳۹ میلیونی است و اکنون در ۲۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

قیمت نیم سکه در اولین روز هفته با ۳۵۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. این قطعه یک کانال افزایش یافت و به قیمت ۱۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه در زمان نگارش با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به آخرین روز هفته گذشته با قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می شود.

در زمان نگارش، حباب خانواده سکه متعادل نیست. حباب سکه امامی ۵۳۰ هزار تومان، سکه بهار ۴۰ هزار تومان و نیم سکه ۱۴۰ هزار تومان افزایش داشته است. حباب ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با تخفیف های ۵۳ هزار تومانی و ۵۱ هزار تومانی همراه هستند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا