طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 24 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز در روندی متعادل باز نشد. با وجود افزایش قیمت جهانی طلا و حرکت محدود قیمت دلار، قیمت خانواده سکه روند نزولی داشته است.



به گزارش ایران تحلیل، امروز قیمت طلا افزایش و سکه کاهش یافته است. رشد قیمت طلا در چهارمین روز هفته با مدار قیمت جهانی طلا مطابقت داشت. با این حال قیمت سکه حول محور دلار می چرخید و به این ترتیب سکه ها امروز با تخفیف های ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شدند. در حال حاضر سکه امامی دارای نوسانات محدودی بین افزایش و کاهش قیمت است.

لازم به ذکر است در لحظه تنظیم این مطلب، شاخص جهانی طلا با قیمت ۲۰۲۵ دلار معامله می شود و بیش از پنج دلار افزایش داشته است.

اسکرین شات 13 فوریه 2024 در 1:04:05 ب.ظ

سکه بهار پرغمدار بیشترین کاهش قیمت را داشت

سکه امامی امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در لحظه نگارش ۱۱۰۰۰ تومان کاهش قیمت دارد و با قیمت ۳۲ میلیون و ۴۸۷۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار ۳۰ میلیون و ۹۵ هزار تومان و ۲۲۰ هزار تومان افت داشته است.

لازم به ذکر است، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ۱۰۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان تخفیف به ترتیب با مبالغ ۱۸ میلیون تومان و ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی امروز با افت قیمت ۱۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد و در حال حاضر پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود.

در زمان نگارش، حباب سکه در تمام قسمت ها نزولی است. حباب سکه امامی ۱۷۵ هزار تومان، سکه بهار ۳۹۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۹۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۲۳ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا