طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 25 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت طلا و سکه حول محور رشد دلار چرخید و بازگشت استاندارد جهانی طلا به محدوده ۱۹۰۰ دلار تاثیری بر حرکت قیمتی بازار طلا نداشت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز ۱۵۰ تومان در برابر دلار افزایش یافت و روندی صعودی داشت. در پنجمین روز هفته، بازار طلا در تمامی بخش ها و اوزان با روند صعودی محدود قیمت دلار همراه شد و کاهش و بازگشت قیمت جهانی طلا به محدوده ۱۹۰۰ دلار، آسیبی به بازار فلز زرد وارد نکرد. .

اسکرین شات 14 فوریه 2024 ساعت 1:00:35 ب.ظ

طی ۱۰ روز گذشته روند نوسانی در بازار طلا شکل گرفته است. برخی از معامله گران معتقدند که نوسانات قیمت دلار فرصت های خوبی برای خرید طلا ایجاد کرده است. توجه معامله گران این بازار به تحرکات قیمت دلار است که در ماه های اخیر بیشترین تاثیر را بر رشد قیمتی بازار طلا داشته است.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این گزارش قیمت جهانی طلا با دلار ۱۹۸۸ معامله می شود و نسبت به روز گذشته ۴۰ دلار کاهش داشته است.

آیا سکه بهار به کانال ۲۹ میلیونی بازمی گردد؟

سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در لحظه نگارش ۱۹۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته و با قیمت ۳۲ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار تنها ریزشی روز جاری است که با ۱۰۵ هزار تومان کاهش در مرز کانال ۲۹ و ۳۰ میلیون تومان در نوسان است. ارزش این قطعه در زمان نگارش ۳۰ میلیون و ۱۵۰۰۰ تومان است.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز با روند صعودی آغاز شد. در زمان نگارش این مطلب، هر مثقال طلای ۱۸ عیار پنج هزار تومان رشد سقفی دارد و ۱۱ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۳۰۰ تومان افزایش به ۲۷۴۵۰۰۰ تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۷۰۷ هزار تومان است.

در زمان نگارش این مقاله، حباب سکه در تعادل با قیمت قطعه سکه در حال روند است. حباب سکه امامی ۲۸۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۴۷ هزار تومان، ربع سکه ۷۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱ هزار تومان افزایش یافت. حباب سکه بهار ۱۲ هزار تومان افت را نشان می دهد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا