طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 25 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات اولین روز هفته با افزایش قیمت دلار همزمان شد. افزایش قیمت میلیونی در بازار طلا، سکه امامی را وارد کانال ۴۵ میلیون تومانی کرد و مثقال تا کانال ۱۶ میلیون تومان افزایش یافت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات اولین روز هفته با افزایش بیش از هزار تومانی قیمت دلار همراه شد.

تصویر 13 آوریل 2024 در 1:37:07 ب.ظ

امروز بازار طلا شاهد افزایش چند میلیون دلاری قیمت بود و تمامی سکه ها به جز سکه گرمی روند صعودی را تجربه کردند. معامله گران افزایش ریسک های سیاسی را دلیل افزایش قیمت ها در بازارهای مالی عنوان می کنند و معتقدند این مشکل منجر به افزایش انتظارات تورمی شده است.

شایان ذکر است در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی طلا بیش از ۳۱ دلار کاهش یافته است، هرچند در روز گذشته نزدیک به ۲۴۰۰ دلار بوده و با قیمت ۲۳۴۴ دلار معامله می شود.

سکه بهار آزادی بیشترین افزایش قیمت را دارد

سکه امامی امروز شنبه ۲۵ فروردین با یک میلیون و ۵۸۷ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. این قطعه در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۴۵ میلیون و ۲۹۳ هزار تومان معامله می شد. سکه بهار نیز با دو میلیون تومان افزایش ۴۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

مشقل به ۱۶ میلیون کانال صعود کرد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۵۶۹ هزار تومان افزایش قیمت تا کانال ۱۶ میلیون تومان افزایش یافت. این مقدار طلا ۱۶ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۷۵۵ هزار تومان با ۱۳۲ تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۷۰۵ هزار تومان است.

حباب سکه رشد کرد

حباب سکه امروز شنبه در تمامی نقاط صعودی است. حباب سکه امامی ۴۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۹۲۱ هزار تومان، نیم سکه ۴۲۱ هزار تومان، ربع سکه ۷۱۰ هزار تومان و سکه گرم ۲۵۷ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا