طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 26 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت. رشد محدود طلای جهانی و افزایش ۲۵۰ تومانی قیمت دلار، روند قیمتی در بازار طلا را در تمامی قطعات و اوزان افزایش داده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت هر دلار طلا و سکه امروز ۲۵۰ تومان افزایش یافت. در معاملات پایانی هفته گذشته بهمن در بازار طلا، سکه تمام به جز سکه گرمی روند صعودی را نشان داد.

اسکرین شات 15 فوریه 2024 در 1:03:23 ب.ظ

لازم به ذکر است که قیمت جهانی طلا تنها به میزان محدودی افزایش یافته است اما همچنان در محدوده ۱۹۰۰ دلار در نوسان است. در زمان نگارش این مقاله، طلا با قیمت ۱۹۹۴ دلار در سطح جهانی معامله می شود و تقریباً ۵ دلار افزایش قیمت داشته است.

فعالان بازار طلا می گویند در حال حاضر بازار طلا و ارز آرام است. آنها معتقدند که این روند مناقصه بازارساز در بازار ارز است که به بازار طلا خط می دهد.

سهم سکه بهار بیشترین افزایش قیمت را به ثبت رساند

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در لحظه نگارش این مطلب ۲۴۹ هزار تومان افزایش قیمت داشته و با قیمت ۳۲ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان معامله می شود. سکه تمام بهار با ۵۱۵ هزار تومان افزایش ۳۰ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان قیمت گذاری شد.

قیمت طلا با افزایش سکه همراه است

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز با روند صعودی آغاز شد. در لحظه تنظیم این مطلب، هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۲۵ هزار تومان افزایش ۱۱ میلیون و ۹۶۷ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۴۶۰۰ تومان افزایش به ۲۷۶۲۰۰۰ تومان رسیده است. قیمت طلای کارکرده دو میلیون و ۷۲۵ هزار تومان است.

حباب سکه در زمان نگارش در روندی متعادل با قیمت قطعات سکه قرار دارد. حباب سکه امامی ۷۸ هزار تومان، سکه بهار ۳۱۶ هزار تومان، نیم سکه ۸ هزار تومان و ربع سکه ۶ هزار تومان افزایش یافت. و سکه گرمی ۲۷ هزار تومان افت کرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا