طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 26 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات در اولین روز هفته برخلاف کاهش محدود قیمت دلار در تمامی قطعات و اوزان افزایش یافت. افزایش قیمت در بازار طلا متاثر از افزایش ارزش جهانی اونس طلا بوده و تحمل قیمت آن ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت جهانی اونس طلا همزمان شد و در تمامی قطعات و اوزان با افزایش قیمت بازگشایی شد. افزایش قیمت در بازار طلا چندان چشمگیر نیست اما همین افزایش، سکه بهار را وارد کانال ۳۷ میلیونی کرد.

اسکرین شات 2024-06-15 در 1:09:46 بامداد

قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی در زمان نگارش این مقاله ۲۳۳۲ دلار است. هر اونس نقره ۲۹ دلار و ۵۵ سنت است. قیمت نقره ۹۹۹ گرمی در بازار داخلی ۵۵ هزار و ۹۹۰ تومان تعیین شد و ۱۱۰ تومان کاهش یافت.

قیمت سکه گرمی ثابت است

سکه امامی امروز شنبه بیست و ششم خرداد ارزش معاملات با افزایش ۵۰ هزار تومانی هم اکنون ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. سکه بهار نیز با ۲۱۰ هزار تومان افزایش در قیمت ۳۷ میلیون تومان قرار دارد.

لازم به ذکر است قیمت نیم و ربع سکه در زمان نگارش این مطلب ۵۰ هزار تومان افزایش داشته است. این قطعات به ترتیب ۲۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می شود. قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان همچنان مسدود است.

رشد قیمت طلا سریعتر از سکه بود

حباب سکه امروز روند متعادلی را نشان نمی دهد. حباب سکه امامی ۷۳ هزار تومان، نیم سکه ۱۱ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶ هزار تومان کاهش یافت. حباب سکه بهار ۱۱۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۰ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا