طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 26 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همزمان شد. سوال درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سازمان تروریستی جاسوسی و تروریستی ضدایرانی که عصر دیروز رخ داد، در آغاز معاملات امروز، جهش صعودی را در بازارهای مالی ایجاد کرد. قیمت قطعات سکه از ۱۰ به ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک سطح افزایش یافت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز افزایش یافت. قیمت دلار در لحظه تنظیم این مطلب نسبت به روز گذشته ۴۵۰ تومان افزایش یافته است. این موضوع قیمت ها را در بازار طلا در مسیر صعودی قرار داده است.

اسکرین شات 16 ژانویه 2024 در 12:42:49 ب.ظ

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی طلا ۱۲ دلار کاهش یافته و با قیمت ۲۰۴۳ دلار معامله می شود.

امروز سه شنبه بیست و ششم است دی سکه امامی ۱۴۰۲ با ۴۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۱ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید. سکه بهار در کانال ۲۸ میلیون تومان با رشد ۵۰۵ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان رسید.

امروز قیمت نیم سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. این قطعه از کانال بالاتر فقط ۱۰۰۰۰ تومان و با قیمت ۱۷۹۹۰۰۰۰ تومان معامله می شود. ربع سکه در زمان نگارش این مطلب با رشد ۲۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵ هزار تومان معامله می شود. همچنین سکه گرمی نیز با افزایش از ۱۰ هزار تومان به قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت حباب سکه با قیمت سکه در تعادل است. حباب سکه امامی ۳۱۶ هزار تومان، سکه بهار ۳۹۳ هزار تومان، نیم سکه ۲۵۷ هزار تومان و ربع سکه ۲۲۹ هزار تومان افزایش یافت. سکه گرم حباب هزار تومانی را کم کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا