طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 27 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در روز دوشنبه با کاهش قیمت ها باز هم افزایش یافت. پیشتاز بازار طلای امروز دلار بود و افزایش محدود اونس جهانی هیچ تاثیری بر این بازار نداشت. معامله گران کاهش انتظارات تورمی در پی آرامش سیاسی در منطقه را دلیل کاهش قیمت ها در بازار طلا می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات سومین روز هفته با کاهش قیمت ها بازگشایی شد. کاهش هزار تومانی قیمت دلار بازار طلا را دچار رکود کرد.

عکس صفحه 15 آوریل 2024 در 1:20:33 ب.ظ

دیروز نوسانات بازار طلا بالا بود و معاملات طلا و سکه را به حداقل رساند و باعث کاهش میلیون ها سکه و قیمت طلا شد. امروز افزایش محدود طلای جهانی تاثیر عمده ای بر بازار طلا نگذاشت و دلار پیشتاز اصلی بازار طلا شد.

معامله گران اخبار آرام و کاهش ریسک های سیاسی را دلیل اصلی روند نزولی در بازارهای مالی می دانند. لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، اونس طلای جهانی با نزدیک به ۶ دلار افزایش، ۲۳۴۹ دلار بود.

سکه بهار به کانال ۳۹ میلیونی بازگشت

سکه امامی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین با افت ۱,۷۱۲,۰۰۰ تومانی به کانال ۴۲,۰۰۰,۰۰۰ بازگشت و در لحظه نگارش با قیمت ۴۲,۷۸۳,۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار با افت یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومانی کریدور ۴۰ میلیونی را از دست داد و به ۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.

سکه گرمی امروز نیم میلیون تومان ضرر کرده و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود.

مثقال طلا ۱۶ میلیون کانال را از دست داد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۵۷ هزار تومان ارزان شد و کانال ۱۶ میلیون تومان را از دست داد و در حال حاضر ۱۵ میلیون و ۸۱۲ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۶۵۲ هزار تومان با ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش عرضه شد. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۶۰۳ هزار تومان است.

حباب سکه امروز دوشنبه در حال کاهش است و برخی قطعات افت میلیونی را تجربه می کنند. حباب سکه امامی ۱ میلیون و ۱۴۱ هزار تومان، سکه بهار ۹۵۱ هزار تومان، نیم سکه ۹۲۴ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان و سکه گرمی ۴۳۲ هزار تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا