طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 28 بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز در تمامی مقاطع و اوزان شاهد روند صعودی بود. رشد محدود قیمت دلار و بازگشت قیمت جهانی طلا به منطقه ۲۰۰۰ دلاری بازار طلا را روندی صعودی به همراه داشته است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته جدید تاکنون در تمامی مقاطع و اوزان افزایش یافته است و بازار با روند مثبتی باز شد. این افزایش قیمت متاثر از افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار و بازگشت قیمت آنوس جهانی به محدوده ۲۰۰۰ دلار بوده است.

اسکرین شات 17 فوریه 2024 ساعت 12:08:01 ب.ظ

در زمان نگارش این مقاله، بازار طلا روند صعودی ثابتی را تجربه می کند. برخی از دلالان هشتمین حراج استاندارد شمش طلا را در روز یکشنبه ۲۹ ام برگزار می کنند بهمن آنها ماه ۱۴۰۲ را مانعی برای افزایش شدید قیمت در بازار طلا می دانند.

شایان ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، انس جهانی نیز تقریباً دو دلار روند صعودی داشته و در سطوح سال ۲۰۱۳ معامله می شود.

نیم سکه گل سرسبد رشد قیمت در بازار شده است

سکه امامی امروز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ در زمان نگارش این مطلب ۱۵۲ هزار تومان افزایش قیمت داشته و با قیمت های ۳۲ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار با ۲۰۰ هزار تومان افزایش ۳۰ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان معامله شد.

روند حباب سکه در تمامی قسمت ها صعودی است

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز با روند صعودی آغاز شد. در لحظه تنظیم این مطلب، هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۲۹ هزار تومان افزایش ۱۲ میلیون و ۵۶ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۶۰۰ تومان افزایش به ۲۷۸۳۰۰۰ تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۷۴۶ هزار تومان است.

در زمان نگارش این مقاله، حباب سکه در تعادل با قیمت قطعه سکه در حال روند است. حباب سکه امامی ۱۰ هزار تومان، سکه بهار ۵۲ هزار تومان، نیم سکه ۱۷۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۶۲ هزار تومان و سکه گرمی ۸۲ هزار تومان افزایش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا