طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 28 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته با کاهش ارزش تمامی قطعات و اوزان بار دیگر افزایش یافت. همزمان اونس جهانی طلا همچنان در حال افزایش است و کاهش ارزش دلار بر بازار داخلی طلا تاثیر می گذارد.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۲۸ است تیر با کاهش ارزش در تمامی قطعات و وزن ها بازگشایی شد. روند نزولی قیمت در بازار طلا به دلیل بازگشت قیمت دلار به سطوح اول کانال هفتم از کریدور پنجم رخ داد.

تصویر 18 ژوئیه 2024 در 1:44:18 ب.ظ

لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا پس از بازگشایی بازارهای جهانی در روز دوشنبه در مسیر افزایش قیمت قرار دارد و روند صعودی نمودار جهانی طلا همچنان ادامه دارد. در دوره مذکور، طلای جهانی به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید. اما روز پنج شنبه برخلاف روز قبل نتوانست در بازار داخلی طلا خط بدهد.

دلالان تعطیلی بازار مرکزی طلای پایتخت و نیمه تعطیلی هفته جاری به دلیل عزاداری ماه محرم را دلیلی برای جو بد در بازار طلا می دانند. آنها معتقدند این کاهش تقاضا بیش از قیمت باعث کاهش روند حباب سکه شده است.

نقره افزایش یافت

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی هر اونس طلا با هشت دلار افزایش به ۲۴۶۵ دلار در حال معامله است. قیمت هر اونس نقره ۳۰ دلار و ۵۴ سنت و ۲۶ سنت افزایش یافته است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۳۰۰ تومان و ۳۷۰ تومان افزایش یافته است.

سکه گرمی از روند نزولی بازار حمایت نکرد

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت سکه گرمی بدون تغییر باقی مانده و به قیمت روز گذشته معامله می شود. این قطعه هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه کوچک شده است

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۱۱ هزار تومانی معادل ۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۳۳۰۰ تومانی معادل سه میلیون و ۳۹۳ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۴۷ هزار تومان است.

حباب سکه امروز افت قیمت بیشتری نسبت به سکه داشت. حباب سکه امامی ۲۲۰ هزار تومان، سکه بهار ۸۶ هزار تومان، نیم سکه ۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۰ هزار تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا