طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 29 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با روندی صعودی در تمامی اوزان باز شد. در دومین روز هفته، دلار پیشتاز اصلی بازار طلا بود و حراج شمش مرکز مبادلات نتوانست مانع از افزایش قیمت در این بازار شود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته ۵۰۰ تومان افزایش یافت.

اسکرین شات 18 فوریه 2024 در 12:43:28 ب.ظ

معامله گران معتقدند بازار تاثیر حراج شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران را پیش بینی کرده و این حراج تاثیر خود را بر بازار طلا از دست داده است. به نظر می رسد بسیاری از فعالان بازار طلا در هفته های اخیر شانس خود را در این حراج امتحان کرده اند و دیگر نمی خواهند بخشی از دارایی های خود را به عنوان وثیقه قفل کنند و مراحل اداری شرکت در مزایده این شمش ها را طی کنند.

لازم به ذکر است امروز دلار پیشرو اصلی قیمت طلا و سکه بود و در پایان هفته بازار جهانی طلا در سطح دلار در سال ۲۰۱۳ ثابت ماند.

سکه امامی ۵۰۰ هزار تومان گران شد

سکه امامی امروز یکشنبه ۲۹ بهمن با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی تا کانال ۳۳ میلیون صعود کرد و با قیمت ۳۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد و با اختلاف ۱۰ هزار تومانی در کانال ۳۰ و ۳۱ میلیونی حرکت می کند. قیمت این قطعه در زمان نگارش ۳۰.۹۹۰.۰۰۰ تومان می باشد.

طلا به کانال سه میلیونی نزدیک می شد

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز با روند صعودی آغاز شد. در لحظه تنظیم این مطلب، هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۱۴۷ هزار تومان افزایش ۱۲ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش به ۲ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۸۰۲ هزار تومان است.

حباب تمام سکه ها به جز سکه بهار در زمان نگارش صعودی است. حباب سکه امامی ۲۸۱ هزار تومان، نیم سکه ۴۶ هزار تومان، ربع سکه ۹۸ هزار تومان و سکه گرمی ۲۴ هزار تومان افزایش یافته است. حباب سکه بهار ۱۳۹ هزار تومان افت داشت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا