طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 3 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر کاهش ۳۰ دلاری قیمت جهانی طلا کاهش یافت. امروز قیمت طلا بیش از سکه نوسان کرد و برخی از قطعات کاهش یافت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات امروز با کاهش قیمت طلا و نوسانات محدود قطعات سکه باز هم افزایش یافت.

اسکرین شات 22 آوریل 2024 در 1:26:17 ب.ظ

قیمت دلار در روز دوشنبه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان در نوسان است و در یک روند دامنه قرار دارد. اما کاهش ۳۲ دلاری هر اونس طلای جهانی پس از بازگشایی بازارها در روز دوشنبه، سرعت قیمت طلا را کاهش داد و نقش دلار را تضعیف کرد. در زمان نگارش این مقاله، اونس جهانی طلا با بیش از ۳۰ دلار کاهش با ۲۳۶۱ دلار معامله می شود.

قیمت سکه بین کاهش و افزایش قیمت در نوسان بود

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه سوم اردیبهشت دارای نوسان افزایش و کاهش زیادی با تلورانس ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان می باشد. این قطعه در زمان نگارش این مقاله با افزایش ۱۴۰۰۰ تومانی به رقم ۴۳ میلیون و ۴۰۸۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار با ۱۰ هزار تومان افزایش ۴۰ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است، نیم سکه امروز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بیشترین افزایش قیمت را در بین قطعات سکه دارد. قیمت ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۵۶۲۰۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه گرمی با افت ۱۰۰ هزار تومانی به ارزش هفت میلیون و ۱۰۰ تومان معامله می شود.

حباب سکه در روند محدوده قیمتی افزایش یافت

برخلاف قیمت، حباب سکه امروز روند صعودی واضحی را نشان می دهد. حباب سکه امامی ۵۳۸ هزار تومان، سکه بهار ۵۷۷ هزار تومان، نیم سکه ۳۸۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۶۱ هزار تومان کاهش داشته است. حباب گرمی سکه امروز ۳۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا