طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 3 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همزمان شد. بازارهای مالی در ابتدای معاملات امروز روند صعودی را به ثبت رساندند و قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت. تمام قطعات سکه به جز سکه گرمی یک کانال بالاتر قرار می گیرند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز افزایش یافت. قیمت دلار در لحظه نگارش این مطلب در حال افزایش است و نسبت به شروع معاملات روز ۳۵۰ تومان افزایش یافته است. این مشکل روند قیمتی در بازار طلا را در یک روند صعودی قرار داده است.

طلا و سکه 3 بهمن

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی طلا ۱۰ دلار افزایش یافته و با قیمت ۲۰۲۹ دلار معامله می شود.

سکه امامی امروز سه شنبه سوم است بهمن ۱۴۰۲ به قیمت ۳۲ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسیده است. سکه بهار با ۴۹۵ هزار تومان افزایش ۲۹ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

لازم به ذکر است نیم سکه و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش معامله می شود. این قطعات به ترتیب با قیمت ۱۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان و ۱۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون تومان معامله می شود.

در زمان نوشتن، حباب سکه بیشتر صعودی است. حباب سکه امامی ۱۶۱ هزار تومان، سکه بهار ۲۵۲ هزار تومان و ربع سکه ۲۹ هزار تومان افزایش یافت. نیم سکه ۴۱ هزار تومان و سکه گرمی ۳۵ هزار تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا