طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 30 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته با روندی نامتعادل افتتاح شد. قیمت سکه با کاهش قیمت دلار مرتبط است و طلا به دلیل افزایش جزئی قیمت جهانی طلا، رشد محدودی را تجربه می کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز شاهد روندی نامتعادل بود. قیمت دلار در لحظه نگارش ۵۰ تا ۱۰۰ تومان کاهش می یابد. این موضوع قیمت را در بازار سکه وارد روند نزولی کرده است.

اسکرین شات 20 ژانویه 2024 در 12:11:35 ب.ظ

در روزهای پایانی هفته گذشته، توسعه بازار طلا با بازار ارز همخوانی نداشت و معامله گران به دلیل شروع خرید و فروش شخصی طلا با ریتم بازار طلا همخوانی نداشتند. دی و عنوان کردند که پول به پیش پرداخت رفته تا بتوان در این مزایده شرکت کرد.

در حال حاضر چشم معامله گران بازار مالی به روند اخبار دوخته شده است. آنها معتقدند با انتشار اخبار مثبت سیاسی قیمت دلار کاهش می یابد و این موضوع بازار طلا و سکه را نیز در مسیر نزولی قرار می دهد.

لازم به ذکر است که قیمت جهانی طلا در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۰۲۹ دلار معامله می شود.

امروز قیمت نیم سکه با افت ۱۹۰ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه با قیمت ۱۷۸۰۰۰۰۰ تومان معامله می شود. ربع سکه در زمان نگارش این مطلب با افت ۹۵ هزار تومانی با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود. همچنین سکه گرمی با افت پنج هزار تومانی به کف کانال ۶ میلیون تومان بازگشته است.

قیمت طلا در ابتدای معاملات امروز روی ۳۰ است دی با یک روند صعودی باز شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۸ هزار تومان حق بیمه معادل ۱۱ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار دو میلیون و ۶۹۷ هزار تومان با ۳ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش قیمت دارد. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۶۶۱ هزار تومان است.

قیمت حباب سکه در زمان نگارش این مقاله در روندی متعادل و در تمامی قسمت ها نزولی است. حباب سکه امامی ۴۴۱ هزار تومان، سکه بهار ۲۷۶ هزار تومان، نیم سکه ۲۲۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۱۶ هزار تومان و سکه گرمی ۱۵ تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا