طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 31 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه که دیروز با توجه به خبر سقوط بالگرد ریاست جمهوری روند صعودی داشت، امروز با کاهش شدید بازگشت. امروز قیمت جهانی طلا با افزایش ۲۳ دلاری آغاز شد اما این موضوع تاثیری بر رشد قیمت در بازار داخلی طلا نداشت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز بیش از نیم میلیون تومان کاهش یافت و به روند صعودی روز گذشته بازگشت و قبل از اتفاقات ناگوار روز گذشته در محدوده قیمتی قرار داشت. اسکناس دلار امروز نیز همین روند را نشان داد و رشد پشت خطی بازار را جبران کرد. همین مشکل بر معاملات بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.

اسکرین شات 20 مه 2024 در 12:38:53 ب.ظ

لازم به ذکر است در زمان نگارش این گزارش قیمت هر مثقال طلا بیش از ۷۰۰ هزار تومان و سکه نیز بیش از نیم میلیون تومان کاهش داشته است.

قیمت جهانی هر اونس طلا پس از بازگشایی بازارها با ۲۵ دلار افزایش به ۲۴۴۰ دلار رسید.

قیمت نقره افزایش یافت

هر اونس نقره نیز با ۵۰ سنت افزایش ۳۱ دلار و ۸۹ سنت قیمت دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۲۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۶۱ هزار تومان است.

قیمت لایت سکه ثابت ماند

لازم به ذکر است قیمت نیم و ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ثابت است.

حباب سکه افزایش یافته است

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۶۶۵ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۴۲۲ هزار تومان با ۱۷۸ هزار تومان کاهش عرضه شد. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۷۷ هزار تومان است.

حباب سکه امروز در همه بخش ها در حال رشد است. حباب سکه امامی ۱۸۷ هزار تومان، سکه بهار ۴۳۹ هزار تومان، نیم سکه ۳۹۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۹۹ هزار تومان و سکه گرم ۹۷ هزار تومان رشد کردند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا