طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 31 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز بهار ۱۴۰۳ با افزایش ارزش در تمامی قطعات و اوزان بار دیگر افزایش یافت. افزایش قیمت جهانی اونس طلا بازار داخلی طلا را تحت تاثیر قرار داد و سکه امامی در آستانه ورود به کانال ۴۰ میلیون تومان بود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در روز پنجشنبه ۳۱ خرداد با افزایش قیمت بازگشایی شد. تحمل قیمت در بازار طلا ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است و سکه گرمی همچنان یخ زده است.

اسکرین شات 20 ژوئن 2024 در 1:55:48 ب.ظ

امروز دلار بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار طلا نبوده است، اما تحلیلگران بازار مالی معتقدند که نوسانات دلار برای آینده بازار طلا بسیار مهم است. آنها معتقدند با ضعیف شدن ریتم دلار و بازگشت به نیمه پنجم کریدور، سکه امامی تا مرز ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان سقوط می کند. آنها تصور می کنند که دست زدن به این منطقه مستلزم حرکت نزولی دلار است.

نقره از هزار تومان گران شد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۳۳۵ دلار است و تقریباً ۷ دلار افزایش یافته است. هر اونس نقره با ۵۷ سنت افزایش به ۳۰ دلار و ۳۰ سنت رسید. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۷ هزار و ۷۶۰ تومان و ۱۲۰۰ تومان افزایش یافته است.

سکه بهار به مرز بالای رشد قیمت رسید

سکه امامی امروز پنجشنبه سی و یکم خرداد ارزش معاملات با رشد ۳۰۰ هزار تومانی هم اکنون ۳۹ میلیون و ۹۸۴ هزار تومان است. سکه بهار نیز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۶ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان رسید.

حباب داغ سکه کاهش یافته است

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۱ هزار تومان افزایش معادل ۱۴ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۳۷۰ هزار تومان با ۱۵ هزار تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۲۵۰۰۰ تومان است.

حباب سکه امروزی بر قیمت متمرکز شده و صعودی است. حباب سکه امامی ۲۱۵ هزار تومان، سکه بهار ۱۹۸ هزار تومان، نیم سکه ۵۱ هزار تومان و ربع سکه ۷۶ هزار تومان افزایش داشته است. حباب گرمی سکه ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

سبد بهشت










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا