طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 4 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه با کاهش اونس جهانی طلا در روز سه شنبه همزمان شد. امروز دلار در این محدوده نوسان داشت و بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار طلا نبود. سکه های سنگین هم داخل کانالی افتاد.



به گزارش ایران تحلیل، همزمان با کاهش قیمت اونس جهانی طلا، قیمت طلا و سکه امروز در تمامی مقاطع و اوزان کاهش یافت. سکه امامی روز سه شنبه به کانال ۴۲ میلیون و سکه امامی به کانال ۳۹ میلیون بازگشتند.

اسکرین شات 23 آوریل 2024 در 1:18:25 ب.ظ

فعالان بازار طلا خرید و فروش در این بازار را متعادل می دانند و می گویند این بازار از اونس جهانی طلا به دلار خط می کشد. لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، اونس جهانی طلا با کاهش ۳۱ دلاری به ۲۲۹۷ دلار رسیده است.

سکه امامی گل سرسبد رشد قیمت شد

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت کاهش یافت این قطعه در زمان نگارش این مقاله با افت ۴۱۳ هزار تومانی به قیمت ۴۲ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۳۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان با افت ۳۶۰ هزار تومانی معامله شد.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه گرمی نیز با کاهش از ۵۰ هزار تومان به هفت میلیون و ۵۰ تومان معامله می شود.

حباب سکه برخلاف قیمت افزایش یافت

امروز سه شنبه حباب سکه در برابر قیمت روند نزولی افزایش یافت. حباب سکه امامی ۵۴ هزار تومان، سکه بهار ۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۳۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۷ هزار تومان و سکه گرم ۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا