طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 4 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:



بازار طلا به حراج شمش طلا در مرکز مبادلات بی توجهی کرد



قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت. روند افزایشی دلار و افزایش قیمت جهانی طلا اثر حراج شمش طلا مرکز مبادلات ارزی را خنثی کرد.



به گزارش ایران تحلیل، امروز قیمت طلا و سکه افزایش یافت. هفته گذشته اولین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی ایران برگزار شد که منجر به کاهش روند قیمت در بازار طلا شد.

امروز دومین حراج در حال برگزاری است اما افزایش ۴۰۰ تومانی روند بازار طلا را تقویت کرد و اثر این حراج در بازار خنثی شد. لازم به ذکر است طلای جهانی با دو دلار افزایش به قیمت ۲۰۳۱ دلار معامله می شود.

اسکرین شات 24 ژانویه 2024 در 12:32:24 ب.ظ

سکه امامی امروز چهارشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۱۸۷ هزار تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان رسیده است. سکه بهار نیز با ۹۰ هزار تومان افزایش ۲۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

لازم به ذکر است، نیم سکه با قیمت روز گذشته ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون تومان معامله می شود و قیمت تغییر نمی کند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۵ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۷۴۶ هزار تومان رسیده است. قیمت طلای کارکرده دو میلیون و ۷۰۹ هزار تومان است.

در زمان نگارش مقاله، بر خلاف روند افزایشی قیمت، حباب سکه نزولی است. حباب سکه امامی ۱۰۸ هزار تومان، سکه بهار ۲۰۶ هزار تومان، نیم سکه ۱۵۵ هزار تومان و سکه گرم ۳۸ هزار تومان کاهش یافت. حباب ربع سکه ۱۲۲ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا