طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 5 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت طلا و سکه امروز با توجه به ثبات قیمت دلار در نیمه بالای کانال ۵۵ هزار تومانی سطح بالای کانال را حفظ کرد. به گونه ای که سکه های بزرگ بر روی سقف کانال گذاشته شده و آماده خیز هستند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با نوسانات زیادی همراه است و خبری از کاهش قیمت این فلز گرانبها نیست. قیمت دلار امروز در نیمه بالای کانال ۵۵ هزار تومان در نوسان است و به ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

امروز قیمت جهانی طلا به ۲۱۸ دلار در هر اونس رسیده و در حال حاضر در حال افزایش است. همین روند باعث افزایش قیمت ها در بازارهای طلا و فارکس شده است.

برهمین اساس اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را دو میلیون و ۷۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد. قیمت مثقال طلای ۱۸ عیار امروز ۱۱ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان است و در آستانه رسیدن به کانال ۱۲ میلیون تومان است.

قیمت طلا و سکه امروز 5 بهمن

قیمت انواع سکه به بالاترین حد خود رسیده است

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه امامی امروز به ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و آماده ورود به کانال ۳۳ میلیون تومان است.

قیمت نیم سکه امروز ۵ بهمن ۱۴۰۲ معادل ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی همچنان ۶ میلیون تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا