طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 6 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته هر سه روند صعودی، نزولی و خنثی را نشان دادند. نوسانات بازار طلا تلورانس ۱۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی دارد و چندان زیاد نیست. به نظر می رسد رشد اونس طلای جهانی و کاهش قیمت دلار، ریتم بازار طلا را مختل کرده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز در سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی افتتاح شد. قیمت طلا و سکه بهار کاهش، سکه امامی و ربع سکه افزایش یافت و سایر سکه نیز بدون تغییر و با قیمت روز گذشته معامله شد.

عکس صفحه 25 آوریل 2024 ساعت 1:47:10 بعد از ظهر-2

به نظر می رسد روندهای متفاوت عوامل تعیین کننده قیمت در بازار فلزات زرد باعث ناهماهنگی قیمت ها شده است. پس از روند صعودی بازارهای مالی در هفته های اخیر، معامله گران احتمال اصلاح قیمت را در روزهای اخیر ارزیابی کرده اند. آنها معتقدند کاهش انتظارات تورمی پس از آرامش سیاسی دلیل کاهش قیمت طلا در بازار است.

لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا با افت تقریبا ۹ دلاری نسبت به قیمت ۲۳۲۴ دلار در حال معامله است.

سکه امامی به کانال ۴۲ میلیونی بازگشت

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت این قطعه در زمان نگارش افزایش یافت، این قطعه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی به کانال ۴۲ میلیونی رسید و به قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار تنها قسمت کاهشی بازار بود و با افت ۸۵ هزار تومانی ۳۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

حباب سکه در تمام قسمت ها گسترش یافت

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۴۲ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومانی معادل سه میلیون و ۵۲۲ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۴۷۵ هزار تومان است.

حباب سکه امروز پنجشنبه بر خلاف روند قیمت در تمام قسمت های افزایشی حرکت می کند. حباب سکه امامی ۵۸۷ هزار تومان، سکه بهار ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۴۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۵ هزار تومان و سکه گرم ۳۶ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا