طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 7 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در سومین روز معاملاتی هفته با افزایش روند قیمت دلار در هر قیمت و اوز و همگام با افزایش قیمت جهانی طلا روبرو شد. معامله گران نوسانات فعلی قیمت در بازار طلا را بازاری می دانند و معتقدند افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی روندی ندارد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با افزایش قیمت جهانی اونس طلا همزمان شد. این روزها قیمت طلا افزایش یافته و سکه سنگین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. ربع سکه و سکه گرمی از ابتدای هفته تغییر چندانی نداشته اند و امروز نیز با همان ارزش روز قبل معامله می شوند.

اسکرین شات 27 مه 2024 در 1:03:49 ب.ظ

ریتم افزایشی قیمت در بازار طلا و سکه امروز در شرایطی رخ داد که حباب سکه سقوط کرد. اگرچه فعالان بازار طلا در روزهای گذشته بازار آرامی را پیش بینی می کردند، اما افزایش اونس جهانی طلا، بازار داخلی طلا را با تحمل ۳۰ تا ۲۰۰ هزار تومان افزایش داد. معامله گران نوسانات قیمت در بازار فلز زرد را طبیعی می دانند و معتقدند این افزایش ها در بازار طلا محدود و طبیعی است.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۳۴۴ دلار بوده و ۱۰ دلار افزایش داشته است.

نقره ۱۲۰۰ تومان گران شد

قیمت هر اونس نقره امروز با ۴۵ سنت افزایش به ۳۰ دلار و ۸۱ سنت رسید. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۷ هزار و ۳۱۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

نیمسکه به کانال ۲۳ میلیونی رسید

شایان ذکر است قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت. این افزایش این قطعه را در انتهای کانال ۲۳ میلیونی قرار می دهد. قیمت ربع سکه و سکه گرمی در سومین روز هفته بدون تغییر به ترتیب ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند.

حباب سکه از قیمت جدا شده است

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۳۱ هزار تومان افزایش معادل ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۳۱۲ هزار تومان با ۲۳ هزار تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۲۶۷ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه امروز بر خلاف دو روز ابتدایی هفته روند متعادلی را نشان داد و در تمامی نقاط روند کاهشی داشت. حباب سکه امامی ۱۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۶۷ هزار تومان، نیم سکه ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۷۵ هزار تومان و سکه گرم ۳۷ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا