طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






در آغاز معاملات اولین روز هفته، قیمت طلا و سکه دوباره روند نزولی را آغاز کرد. روز شنبه علاوه بر قطعات سنگین سکه، کانال برگشتی نیز روی ربع سکه وجود داشت و مثقال به انتهای کانال ۱۵ میلیونی بازگشت. این رفتار بازار طلا پس از کاهش قیمت دلار و اونس جهانی طلا رخ داد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات اولین روز هفته با کاهش بیش از هزار تومانی قیمت دلار همراه شد.

اسکرین شات 27 آوریل 2024 در 1:29:37 ب.ظ

امروز بازار طلا افت میلیونی سکه امامی را ثبت کرد و سایر قطعات سکه نیز ۲۰۰ تا ۸۰۰ تومان افت را به ثبت رساندند. روز شنبه سکه سنگین و ربع سکه با کاهش قیمت مواجه شد. معامله گران کاهش ریسک های سیاسی را عامل التهاب در بازار طلا می دانند.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مقاله، اونس طلای جهانی کاهش یافته و در محدوده ۲۳۳۸ دلار معامله می شود.

همچنین اونس جهانی نقره ۲۷ دلار و ۲۲ سنت و قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۴ هزار و ۶۲۰ تومان است.

قیمت ربع سکه به کانال ۱۴ میلیونی بازگشت

لازم به ذکر است امروز قیمت نیم سکه با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت ربع سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به کانال ۱۴ میلیون بازگشت و در قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار دارد. سکه گرمی در زمان نگارش با افت ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود.

قیمت مثقال طلا آماده بازگشت به کانال ۱۴ میلیونی است

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۶۷ تومان کاهش با قیمت ۱۵ میلیون و ۹۲ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴۰ هزار تومانی معادل سه میلیون و ۴۸۳ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۴۳۶ هزار تومان است.

حباب سکه امروز پنجشنبه در تمامی نقاط نزولی است. حباب سکه امامی ۶۵۶ هزار تومان، سکه بهار ۴۶۳ هزار تومان، نیم سکه ۲۶۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۴ هزار تومان و سکه گرمی ۱۴۴ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا